Thursday 31 May 2007

Odchod



Nezny vànok od mora,

s vlasmi sa mi pohràva,


kazdym chlpkom na tele,


tisko, jemne mi pohne,


presne tak si to vedel,


ked si pri mne sedel


a hladil ma pohladom


Ja zaspàvala som s kludom,


bo ten pocit istoty,


nik mi uz nevràti.


Odisiel spolu s tebou


a nepride s làskou inou.


* * * * * * * * * *


Ja musim dat istotu,


malému, zranitelnému cloveku,


ktorého vytvorili sme spolu


Ani neviem kde naberiem silu,


zit pre ten den,


ked svitat bude pren


Vyrastat bude bez otca,


spomienka vsak zostane horùca.


* * * * * * * * * *


Vànok je taky letny,cas neùprostny,


sny také vzdialené,


tùzby sialené...


Len novy zivot vo mne,


pomàha mi kràcat vo tme,


bo zivot bez teba


ciernej diere sa podobà...


* * * * * * * * * *



(c) Tvorba 1998

No comments: