Saturday 30 June 2007

Naked soul...

Yesterday it was like the first time. You asked me if I like you. I answered no and you had panic look in your eyes. Then I took deep breath in and continued. I love you I said and waited what you have to say. Your face in this moment got the expression of an angel of happiness. Your eyes light up and reflected the fire of love. I'll never forget the moment. It was like dreams come true.





Since this day the time staid still. I still feel the fire. Sometimes it burns another times it warms me up. I love the moments when you dress my naked soul with your arms.



You keep asking why do I love you. Well if I ever know I'll tell you until then it must be enough that I do...



For you my darling... Love you a lot


°¤°¤°¤°¤°¤°¤°¤°¤°¤°¤°¤°¤°


Vcera to bolo ako po prvy kràt. Spytal si sa ma, ci ta màm rada. Odpovedala som nie a ty si mal v ociach panicky strach. Potom som sa z hlboka nadychla a pokracovala som. Povedala som, ze ta milujem a cakala som, co na to povies. V tom okamihu sa tvoja tvàr podobala anjelovi stastia. Oci sa ti rozjasnili a odrazal sa v nich ohen làsky. Nikdy nezabudnem na ten okamih. Bolo to, ako by sa mi splnil tajny sen.



Odvtedy sa zastavil cas. Stàle citim ten ohen. Niekedy pàli, inokedy ma zohrieva. Milujem okamihy, ked mi oblecies moju nahù dusu do svojich objati.



Neprestajne sa ma pytas, preco ta milujem. Az budem raz poznat odpoved, tak ti ju poviem. Dovtedy ti musi len stacit, ze ta milujem...

2 comments:

sas said...

:)) Najprv som citala samozrejme to v anglictine :)) a vravela som si, ze ti do commentov napisem, aby si to kludne dala na svoj hlavny blog v slovencinee, ze je to take pekne. a tu zrazu po tym vidim preklad :)) Preco to mas take zasite? Je to krasne, ba priam nadherneee!

palculienka said...

sas, zasila som to tu, lebo poézia je specifickà a netesi sa oblube ako proza, takze som dala na vyber tym, ktori chcù spoznat aj palculienku romantickù, ci smutnù cez moju poéziu
a vàzim si tvojho ocenenia :) dakujem, ani nevies ako ma tvoj zàujem potesil, lebo casto som si myslela, ze ked nemàm reakcie, ze sa to ludom nepàci a ako si napisala, ono vela ludi o tomto mojom blogu asi nevie :) padol mi kamen zo srdca :)