Monday 18 June 2007

Mami...

Dnes màs narodeniny... Okrùhle a ako poslednych osem rokov aj dnes, som prilis daleko na to, aby som ta mohla objat a zazelat ti vsetko naj... Povedat Ti prepàc, ze to nebolo vzdy lahké... Dnes som uz tiez matka. Ucim sa kazdy den a kazdy jeden den mi otvàra dvere k pochopeniu, preco bolo vela veci tak, ako bolo. Zivot nemà nàvod a preto mà kazdy pràvo na omyly a zakopnutia. Nechcem spominat na tie pohnuté casy, kedy sme trpeli vsetci bez rozdielu... Chcem, aby sme mohli zazit spolu este vela kràsnych chvil, ktoré by nàm rozziarovali dazdivé dni. Viem, ze momentàlne màs velmi zlé dni, zelala by som si, aby som ti mohla dodat aspon trochu sily prejst tymto obdobim, lebo po kazdej bùrke vyjde zivotodarné slnko. Som rada, ze si nàs prisla na jar pozriet. Prezili sme prvy kràt v zivote vedla seba dva tyzdne bez najmensieho nedorozumenia. Asi to bolo preto, ze sme pocuvali jedna druhù a asi aj preto, ze som konecne dospela... Jà viem, trvalo mi to, ale po niekom tie deti musia byt :-). Tvoje rady ma uz neiritujù ako za detskych cias. Dnes uz chàpem, ze mi neradis preto, aby si mi ukàzala, ze ty si mùdrejsia a sikovnejsia, ale preto, aby si pomohla.


Viem, ze sa hràm na silnù, emocionàlne vyrovnanù a nezàvislù zenu, ktorù v zivote nic len tak neprekvapi a neohne! Ale milujem okamihy, kedy ma objimes, usmejes sa na mna a dodàs mi sil. Nie je to casto, kedze nàs deli dialka, ale tych pàr okamihov, ktoré màm ulozené na polici, pravidelne oprasujem a cerpàm z nich energiu v tazkych casoch.


Tak ti zelàm vsetko najlepsie k narodeninàm, nech tieto bolesti co najskor prehrmia a ty sa budes moct tesit z jasného slnka :)



Bola som natrhat kyticu ruzi vo svojej virtuàlnej zàhrade a aspon takto symbolicky ti ju posielam...




Malà ti posiela jeden velky "stisk" okolo krku a pyta sa: "Babka màs? Nemàs? Ja màs! A budeme hovorit slojaka, babka? Pod hrat domino, babka" Potom zahriakne tatina: "Ty nehovor s mojou babkou! Ty nevies po slojaka! Ja viem po slojaka!" (toto zahriaknutie bolo originàlne v anglictine) a spiéééva: "Happy birthday to youuuu, happy birthday to youuuu, happy birthday babkààà, happy birthday to youuuuuu......" a hned na to dodà francùzsku verziu a tak stàle do kola...

2 comments:

germa said...

krásne

palculienka said...

germa, dùfam, ze budem mat raz odvahu, dat to mame precitat :)