Sunday 30 September 2007

Uzol...

Ràno vyzeniem malù ist sa obliect, lebo sedi v zupane pred televizorom a je dost chladno. V zapati sa ozve: "Tatooo, si mi zasa spravil uzol!" Rec bola o opasku na zupane. Treba urobit uzol, inak sa rozviaze.

Drahy sa ospravedlni: "Prepàc zlato, som si neuvedomil, ked som ho zavazoval, ze sa to nedà rozuzlovat."


"Tato, to nic, sa nemusis ospravedlnovat, ved ta lubim!" zakonci to hviezda. Stojim so zvesenou sànkou a zamyslim sa nad tym, co pràve povedala....

4 comments:

luna said...

fakt je neskutočná :)...čistá mama :))...

palculienka said...

luna, no dùfam, ze nie, ak àno, to este len bude kriz aj dva snopky :)

luna said...

:DDD...ale aspoň sa o ňu nebudeš musieť až tak veľmi báť,s takým podrezaným jazykom sa vo svete nestratí a ty si to pubertálne obdobie s radosťou odtrpíš...:D

palculienka said...

luna, neviem, ci s radostou ale ako jeden bloger povedal: co musim spravit, s radostou urobim :)))
ale vies ako sa hovori, jazyk je tvoj najvacsi nepriatel ;) hovorit striebro, mlcat zlato :D keby som sa toho len 10 kràt v zivote drzala, vies kolko som mohla mat usetrenych starosti a sedivych vlasov?! :P ale potom by to zasa asi nebolo o zivote :)