Saturday 22 September 2007

Sova, hudobnicka

Vcera bol drahy pre bar. Odisiel skoro ràno a dovalil sa domov vecer o deviatej. Bolo treba ist zaviest prenajaty kamion, aby sme nemuseli vstàvat skoro ràno. Tak som nalozila malù uz v pyzame do auta a isli sme pre drahého do mesta. Malà v aute vytvrdla a po nàvrate sme ju prelozili do postele. Ràno o jednej umelkyna padla z postele. Tak som ju dvihla a zmerala som jej teplotu, kedze vecer mala teplotu. Teplota sa zasa vysplhala na 38.5. Dala som jej sirup proti teplote a ulozila som ju do postele. Spàvame pri pootvorenom okne. Pred domom na strome sedela sova a hùkala si svoju nocnù melodiu. Malà sa pyta, co je to za zvuk. Tak jej otec vysvetlil, ze to hùka sova. Po piatich minùtach nepretrzitèho hùkania malà zahlàsi: "Tato, mozes povedat tej sove, nech prestane hrat na tù flautu, uz ma z toho bolia usi a chce sa mi spat!" No hudobnicka sa v nej nezaprie :) A to mala zatial len jednu lekciu hry na klavir :D

8 comments:

luna said...

ta hláška malej hviezdy je perfektná...fakt hudobníčka z nej rastie...no rozkošné :)

palculienka said...

luna, keby si este pocula akym tonom to povedala, no chlamali sme sa statne :D

luna said...

si viem predstaviť :D

ja som dostala naposledy záchvat,keď Stribro sa hádalo s drahým a zo zlosti mu povedalo,"si jak tyčka zlomená"...si vieš predstaviť,čo ma napadlo... :D ...,keby drahý nemusel držať volant,tak by ma počas jazdy najradšej vyšmaril z auta :DDD

palculienka said...

no viem, lebo my sme sa s drahym tiez na tej tycke chlamali :D

Lev bez hrivy said...

Začal som písať komentár, ale skončil som celým spotom. Nevyskúšate to po etapách? :-)

germa said...

to je dieťa! Úžasné:)

palculienka said...

lev, tak idem citat :) dobrà motivàcia nie je nikdy zlà :D

palculienka said...

germa, no je a navyse celé po mne, vysvetlim v dalsom poste :)