Saturday 26 January 2008

Cim chcem byt,ked budem velky(a)

Zo skolky nam prisla knizka-obeznik. Deti napisali a nakreslili cim chcu byt, ked vyrastu. Okrem klasickych zelani ako lekarka, poziarnik, tanecnica ci klaviristka sme nasli aj zelania, ktore sa vymykali z normalu. Tak sa pobavte, ako sme sa pobavili aj my :) Jeden chlapec napisal, ze chce byt duchom, ked vyrastie. Dalsi napisal, ze chce byt otcom :) Jedno z dievcat napisalo, ze chce byt krokodil :) Neviem z coho vychadzali, ale pobavila nas predstava, ze by sa v dospelosti dievca zmenilo na krokodila :) No a nasa hviezda ma uplne skromne zelanie: chce byt princeznou :) Tak uz len najst nejakeho princa, aby sa jej to zelanie splnilo :) Tak co, spomenuli ste si, cim ste chceli byt vy, ked ste mali pat rokov? Mala som spoluziacku, ktora chcela byt vdova :) Ja som chcela byt porodnicka. Daleko som od toho zelania "nespadla". Vystudovala som zdravotnicku skolu, odbor detska sestra :) Tak ktovie, mozno ta nasa hviezda bude raz princezna :) Len si stale neviem predstavit, ako sa naplni zelanie-krokodil :)

6 comments:

Lev bez hrivy said...

No mne sa naplnilo zelanie byt levom :-))) Hosana Internet!

palculienka said...

no vidis, to ma ani nenapadlo, takze aj ten krokodil bude mozny :)

luna said...

...ja som chcela byt kozmonaut :),potom ma odradilo,ze kozmonauti jedia namiesto jedla vo vesmire zubne pasty a mne pasty a ta predstava "nechutila"...uz nepamätam,kto mi take hluposti nataral :DDD

...no a skoncila som nakoniec ako chemicka :P :)

Ps:...na nete som "medzi hviezdami"...takze z casti tym kozmonautom aj som ;)...

palculienka said...

luna, ze kozmonaut :)
no ale zasa takto cez net si lietas medzi hviezdami :) a este si k tomu letu aj chemicky vyrobis jedlo v tube ;)
sa mas :)

luna said...

joj,jak som sa z chuti zasmiala :DDD

palculienka said...

luna ;)