Wednesday 8 August 2007

Zivot?!

Noc plnà kràsu a jasu,

len ja tisko bez hlasu,


vzyvam vsetkych bohov podsvetia,


by poslali po mna svojho posla.


* * * * * * * * * *


Ten nech ma prevedie krajinou,


pre mna tak blizkou, pùtavou.


Dnes ho uz vzyvam ani neviem kolki raz;


A zasa sa mi len vysmieva,


dnes este nie, kosu umyva.


* * * * * * * * * *

V hlbke svojej ciernej duse verim,


dnesok je dnom novym,


kedy svoju krajinu uz uvidim


a nikdy viac sa nevràtim.


* * * * * * * * * *

Otvàram oci, stipem sa do lic,


uz nemusim snivat, mà ma celù.


Moj pohyb sa skor letu podobà,


je takà carovnà, takà bezodnà.


Citim, ze dnes sa uz nemusim vràtit,


uz nikdy viac sa tràpit...


* * * * * * * * * *

Tvorba (c) 1999

8 comments:

luna said...

Zaujímavé myšlienky ;).Ja ešte stále nemám doriešenú otázku,či je "život?!" :)

palculienka said...

som presvedcenà o tom, ze nieco je aj po zivote, kedze som mala moznost zazit urcité ùkazy, ktoré neviem vysvetlit inak, len ze je nieco aj po smrti, len neviem, ako to presne nazvat, tak si len domyslam, aké to asi bude :)

luna said...

ja mám tiež určitú predstavu,len moje vnútro(alebo myseľ?)ma stále otravuje otázkami :)

iviatko said...

jevus, ty tak nadherne pises. Mam chvilku, tak bludim po blogoch, ale toto si musim nechat na vecer. Krasa

palculienka said...

ivka, dakujem, tvoje uznanie ma potesilo :) tiez chodim omrkàvat fotky, si si mozno vsimla, màm tvoj novy blogspot uvedeny na link :)

palculienka said...

luna, to je dobre, ze màs otazky, lebo kto sa nepyta, nikdy sa nic nedozvie :)

sas said...

tiez tomu verim

palculienka said...

sas, verim, ze je dobré verit :)