Friday 24 August 2007

Caro noci

Kràcam dolu ulicou,


na to miesto,


kde strieda sa den s nocou


Chcem poprosit noc,


ci splnit zelanie mà moc.


* * * * * * * * * *


Zelanie len jedno màm,


by mohla zastavit svitanie ràn,


bo kazdé nové svitanie


mi sen o nom pretrhne.


* * * * * * * * * *


Na kridlach làsky ku mne prichàdza


a do sveta kràsy si ma odvàdza


Vzdy vsak len po bràny prideme,


bo nové svitanie opat nit sna pretrhne


ako tolko kràt...


* * * * * * * * * *


Preto dnes kràcam dolu ulicou,


kde strieda sa den s nocou,


aby som poprosila noc


nech vyuzije svoju moc...


* * * * * * * * *


Svitlo ràno nové,


tak kràsne azùrové


Navstivila som svet kràsy,


kde cakal si


a spolu na kridlach làsky


preskàkali sme prekàzky,


ktoré brànili mi vojst.


* * * * * * * * *


Dnes bezim dolu ulicou,


na to miesto, kde strieda sa den s nocou...


Podakovat sa chcem noci,


ze vyuzila silu svojej moci...


* * * * * * * * * *



Tvorba (c) 4.2.1998

3 comments:

Linasolopoesie said...
This comment has been removed by a blog administrator.
luna said...

pekné čaro noci :)

palculienka said...

luna, :)